Nowoczesna platforma wsparcia obsługi klienta

Nowoczesne call center

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie dla contact center wielkich firm i instytucji. Ludzie żyją szybko i oczekują również szybkiej komunikacji oraz łatwego dostępu do informacji. Tymczasem prawdziwym utrapieniem konsumentów jest długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem call center lub na odpowiedź mailową z działu obsługi klienta. Stanusch Technologies, jako twórca Platformy Omni-Chatbot, stworzyło nowoczesne narzędzie, które wyeliminuje szereg problemów dotykających działy obsługi klienta.

Infolinia jest zajęta… proszę czekać na połączenie z konsultantem

Obciążone linie telefoniczne to źródło frustracji klientów, a firmy nieustannie starają się poszerzać zespół konsultantów, co też wcale nie jest takie łatwe. Zmiany na rynku pracy powodują, że pozyskanie nowych pracowników nie jest łatwe, a ciągłe poszerzanie kadry i tak nie rozwiązuje problemu, bo ilość zapytań stale rośnie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i licznych wdrożeniach Stanusch Technologies rozwinęło Platformę Omni-Chatbot tak, aby pomogło wyeliminować dotychczasowe bolączki konsultantów. Warto wspomnieć również o nieustannej rotacji pracowników w działach BOK i potrzebach szkoleń nowych osób. Dobrze skonfigurowany voicebot nie wymaga szkoleń i jest natychmiast gotowy do działania.

Sztuczna inteligencja w contact center

Największą zaletą nowoczesnej platformy wspierającej obsługę klienta jest eliminacja kolejkowania rozmów do konsultanta. Omni-Chatbot może równolegle obsłużyć wiele rozmów, dzięki czemu klienci nie usłyszą komunikatu „proszę czekać na połączenie…” przy akompaniamencie muzyki Chopina. Wszystkie procesy komunikacyjne w obrębie Platformy Omni-Chatbot są zautomatyzowane i jedynie w sytuacji, kiedy baza wiedzy nie posiada poszukiwanych informacji, potrzebna jest reakcja prawdziwego konsultanta.

Voicebot wspiera i automatyzuje

Powyższy proces to nic innego, jak opis funkcjonowania voicebota opartego o sztuczną inteligencję. Jego obecność w strategii komunikacji zapewnia uzupełnienie braków zasobów w call center oraz bieżącą analizę rozmów, dostępną dla upoważnionych osób w trybie online. Zautomatyzowane, wirtualne call center nie tylko usprawnia obsługę klienta, ale jest źródłem wielu istotnych informacji.

Naturalnie nasuwa się pytanie, jakie procesy można zautomatyzować za pośrednictwem voicebota. Doświadczenie Stanusch Technologies pokazuje, że voiceboty działające na bazie Plaformy Omni-Chatbot posiadają niezwykle szeroki zakres możliwości. Przy umiejętnym skonfigurowaniu bazy wiedzy voicebot może zarządzać kalendarzem (umawiać, przekładać oraz odwoływać spotkania), sprawdzać bieżący status zamówienia oraz podawać informacje na jego temat, a także aktywować lub dezaktywować wybrane usługi. A to tylko namiastka możliwości inteligentnego voicebota! Więcej o możliwościach sztucznej inteligencji w kanale głosowym i przyszłości branży pisałem już wcześniej.

Chatbot i voicebot – najlepsi przyjaciele obsługi klienta

Nasze rozwiązanie to platforma wsparcia obsługi klienta na różnych płaszczyznach. Dzięki wielokanałowemu charakterowi Omni-Chatbot, obok voicebota równie skutecznie może funkcjonować chatbot – w obrębie strony www, aplikacji mobilnej, czy komunikatorów Messenger, Skype oraz innych. Działania voicebota oraz chabota opierają się na tej samej bazie wiedzy, a więc decydując się na rozwiązania Stanusch Technologies przeprowadza się jedno wdrożenie, którego efektem jest otrzymanie narzędzia omnichannel.Wirtualny Urzędnik jako chatbot

Dzięki Platformie Omni-Chatbot konsultanci pozyskują wartościowe narzędzie oparte o sztuczną inteligencję i ich wyniki osiągają rekordową skuteczność. Nie można też zapomnieć, że efektem wdrożenia wirtualnych asystentów (w formie voicebota i chatbota) jest także znacząca poprawa doświadczeń klientów, a na tym firmom zależy najbardziej.

Zautomatyzowane, wirtualne call center obowiązkiem w przyszłości?

Platforma wsparcia obsługi klienta z czasem okaże się must-have dla każdego znaczącego gracza na rynku, gdzie trzeba starać się o jak najwyższą satysfakcję klientów. Dla Stanusch Technologies każde wdrożenie rozwiązań chatbot i voicebot jest dowodem na rosnące zapotrzebowanie na rynku. Tym bardziej, że z roku na rok ilość zapytań o Platformę Omni-Chatbot rośnie, bo wirtualne call center z zastosowaniem sztucznej inteligencji powoli staje się obowiązkiem.

Krzysztof Jamiński
Dział Marketingu Stanusch Technologies

Chcesz porozmawiać o zastosowaniu naszych technologii w swojej firmie? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

});