Zadbaj o Customer Experience

W czasach kiedy satysfakcja klienta, który nie otrzyma natychmiast potrzebnej mu informacji lub wsparcia, gwałtownie spada – rola serwisu dostępnego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu jest nieoceniona. OCP może pomóc w utrzymaniu wysokiego poziomu satysfakcji poprzez bezzwłoczne odpowiadanie na wszelkie zapytania oraz błyskawiczne rozwiązywanie problemów użytkowników.

metoda CATI w badaniach ankietowych

Inteligentny IVR

Wybieranie tonowe po dodzwonieniu się na infolinię? Klienci tego nie lubią. Najczęściej wybierają opcję połączenia z konsultantem, któremu tłumaczą swój problem. Konsultant przełącza rozmowę do właściwej grupy lub departamentu. Jego praca generuje wyłącznie koszt zamiast rozwiązać problem. Platforma OCP sama zidentyfikuje intencje klienta i przekieruję rozmowę do właściwego działu, wprowadzając znaczne oszczędności na tym etapie obsługi.

rynek RPA

Obsługa posprzedażna

Problem z logowaniem, utrata hasła, wartość ostatniej faktury, informacja o dacie końca umowy, numer rachunku bankowego do wpłaty – po te i dziesiątki innych informacji dzwonią klienci. OCP doskonale odpowiada na często zadawane pytania. Dzięki integracji z systemami wewnętrznymi Platforma zarówno udziela informacji, jak i wykonuje zaprogramowane operacje (np. odblokowanie konta, zmiana parametrów umowy, aktualizacja danych klienta itp.)

Ankiety oraz wywiady telefoniczne

OCP doskonale nadaje się do prowadzenia wywiadów marketingowych badających satysfakcję klientów lub ich potrzeby. Dane są zbierane do bazy danych i udostępniane pracownikom działu marketingu w postaci zagregowanej lub szczegółów z wybranych konwersacji.