Korzyści

Platforma Omni-Chatbot powstała z myślą o wymagających klientach korporacyjnych oraz dużych instytucjach publicznych. Charakteryzuje się ona skalowalną oraz wysoce dostępną architekturą klasy enterprise, dzięki czemu zapewnia bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa i stabilności pracy. Nasz system z jednej strony umożliwia całkowitą automatyzację procesów obsługowych a z drugiej dostarcza natychmiastowych analiz na temat problemów i pytań z jakimi zwracają się do Platformy jej użytkownicy.

Wdrożenie Platformy Omni-Chatbot daje firmom wiele korzyści, m. in:

Uzupełnienie brakujących zasobów w Call Center

Aktualna sytuacja na rynku pracy wymusza na pracodawcach ponoszenie coraz większych kosztów pozyskiwania i utrzymania pracowników Call Center. Platforma Omni-Chatbot doskonale nadaje się do obsługi powtarzalnych procesów obsługowych, w których może w 100 % zastąpić interakcje z konsultantem.

Obniżenie kosztów działalności

Udzielania odpowiedzi i rozwiązywanie problemów klientów jest od kilku do kilkunastu razy tańsze za pomocą Platformy Omni-Chatbot w porównaniu z obsługą przez człowieka. Koszty przeprowadzenia jednej rozmowy telefonicznej mogą spaść nawet do kilkudziesięciu groszy!

Znacząca poprawa doświadczeń dla Klientów

Potencjalny klient, który nie uzyska odpowiedzi na swoje pytanie w ciągu kilkudziesięciu sekund odchodzi do konkurencji. Platforma Omni-Chatbot – może udzielać odpowiedzi na pytania przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu dla tysięcy jednoczesnych rozmówców.

Natychmiastowe analizy rozmów dostępne online

Ubocznym skutkiem działania Platformy Omni-Chatbot jest kategoryzacja oraz badanie trendów prowadzonych rozmów. System dostarcza w trybie on-line informacji ilościowych o poruszanych przez użytkowników tematach jak produkty, ich cechy, problemy, reklamacje czy też sentyment.

Komfortowy dostęp do informacji dla pracowników i partnerów

Z Platformy często korzystają pracownicy i partnerzy naszych klientów ze względu na wygodę w dostępie do informacji (język naturalny) w porównaniu z przedzieraniem się przez wewnętrzne systemy intranetu lub setki dokumentów.

Spełnienie oczekiwań młodych konsumentów

Platforma Omni-Chatbot daje możliwość obsługi w kanałach komunikatorów internetowych, mediów społecznościowych jak i poprzez tradycyjny kanał telefoniczny. Jeden system. Jedna baza wiedzy. Jeden Panel Administracyjny znacznie obniża koszty wdrożenia oraz utrzymania rozwiązania pracującego w wielu kanałach komunikacyjnych.

Jakie korzyści daje sztuczna inteligencja?