Platforma Omni-Chatbot powstała z myślą o tysiącach jednoczesnych użytkowników. Charakteryzuje się ona skalowalną oraz wysoce dostępną architekturą klasy enterprise, dzięki czemu zapewnia bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa i stabilności pracy. Nasz system pozwala na całkowitą automatyzację procesów obsługowych dostarczając jednocześnie natychmiastowe analizy na temat problemów i pytań, z jakimi zgłaszają się użytkownicy.
Wdrożenie Platformy Omni-Chatbot daje firmom wiele korzyści, m. in:
Radykalne zwiększenie liczby potencjalnych klientów
Możliwość jednoczesnego kontaktu telefonicznego nawet z dziesiątkami tysięcy potencjalnych klientów oraz prowadzenia dialogu z każdym odwiedzającym stronę WWW, daje niespotykane dotąd możliwości zwiększenia konwersji sprzedaży . Wyprzedź konkurencję i dotrzyj do swoich klientów taniej i skuteczniej!
Znacząca poprawa doświadczeń dla Klientów
Potencjalny klient, który nie uzyska odpowiedzi na swoje pytanie w ciągu kilkudziesięciu sekund odchodzi do konkurencji. Platforma Omni-Chatbot – może udzielać odpowiedzi na pytania przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu dla tysięcy jednoczesnych rozmówców.
Obniżenie kosztów działalności
Automatyczna obsługa klienta prowadzona za pomocą Platformy Omni-Chatbot jest od kilku do kilkunastu razy tańsza w niż ta realizowana przez człowieka. Przykładowo koszty przeprowadzenia jednej rozmowy telefonicznej mogą spaść nawet do kilku groszy!
Natychmiastowe analizy rozmów dostępne online
OCP automatycznie kategoryzuje konwersacje oraz bada trendy w poruszanych tematach rozmów. Wszystkie informacje analityczne dostępne są on-line lub w postaci automatycznie wysyłanych na e-maila raportów lub alertów menedżerskich. Co więcej, informacje te mogą być wiązane z danymi Google Analytics, dostarczając dokładniejszych danych o rozmówcach bota.
Uzupełnienie brakujących zasobów w Call Center
Aktualna sytuacja na rynku pracy wymusza na pracodawcach ponoszenie coraz większych kosztów pozyskiwania i utrzymania pracowników Call Center. Platforma Omni-Chatbot doskonale nadaje się do obsługi powtarzalnych procesów obsługowych, w których może w 100 % zastąpić interakcje z konsultantem.
Komfortowy dostęp do informacji dla pracowników i partnerów
Z Platformy często korzystają pracownicy i partnerzy naszych klientów ze względu na wygodę w dostępie do informacji). Zadanie pytania w języku naturalnym jest prostsze i szybsze niż ręczne wyszukiwanie zasobów w wewnętrznych systemach intranetu lub setkach dokumentów, procedur i regulaminów.