Chatboty wspierają komunikację

W czym pomagają?

Tworzymy chatboty, które komunikują się jak ludzie. Nasze wdrożenia bazują na nieustannie rozwijanym autorskim silniku, na bieżąco wzbogacanej bazie wiedzy oraz tworzeniu nowych coraz bardziej zaawansowanych konwersacji.

Nasze narzędzie wspiera komunikację w kanale tekstowym i obsługuje powtarzalne procesy, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Chatbot zbudowany na Platformie OCP znajduję również zastosowanie w wewnętrznej komunikacji firm oraz instytucji.

Chatbot od Stanusch Technologies - Platforma Omni-Chatbot
Zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Popraw Customer Experience
Obniż koszty działalności
Analizuj rozmowy w trybie online
Uzupełnij zespół konsultantów
Popraw dostęp do informacji
Chatbot Stanusch Technologies

Dlaczego to takie proste?

Komponenty procesowe!

Nasze 14-letnie doświadczenie pozwoliło nam stworzyć usługę, której oczekuje rynek – szybko wdrażanych botów w niższym zakresie cenowym. Dzięki temu nasz chatbot jest już dostępny nie tylko dla wielkich firm i instytuacji, ale również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Jak przygotowaliśmy tę ofertę? Dotychczas nasze chatboty przeprowadziły ponad 75 milionów rozmów. To pozwoliło nam na zdefiniowanie licznych komponentow procesowych, dzięki którym wdrożenia są prostsze i mniej czasochłonne.

Ponad 880 tys. intencji oraz 100 tys. faktów w bazach wiedzy pozwala nam tworzyć chatboty, których skuteczność sięga nawet 98%!

Umów darmowe konsultacje online!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Zalety chatbota na stronie WWW

Największą zaletą botów na stronach firmowych jest wsparcie dla działu obsługi klienta. Platforma Omni-Chatbot to narzędzie typu omnichannel, umożliwiające funkcjonowanie na jednej bazie wiedzy, zarówno wirtualnego asystenta na stronie www, jak i voicebota zintegrowanego z obsługą telefoniczną lub/i aplikacją mobilną.

Udziela natychmiastowej odpowiedzi

Użytkownicy korzystający z chatbota otrzymują odpowiedź na zadane pytanie zaraz po wpisaniu wiadomości w okno dialogowe.

Machine learning ranking

Rozwiązania oparte na Platformie Omni-Chatbot potrafią uczyć się nowej wiedzy na podstawie przeprowadzonych rozmów oraz analiz konwersacji realnych konsultantów.

Potrafi rozmawiać z wieloma osobami równocześnie

Chatbot na stronie internetowej może rozmawiać równocześnie z wieloma użytkownikami. Aby uzyskać dostęp do poszukiwanych informacji, nie trzeba czekać w kolejce – informacje są na wyciągnięcie ręki.

Pomaga znaleźć poszukiwane informacje

Uwzględniając kontekst rozmowy oraz doświadczenie konwersacyjne, chatbot potrafi dodatkowo zasugerować użytkownikowi informacje, które mogą go zainteresować.

Potrafi argumentować

Chatbot nie tylko potrafii udzielić konkretnej informacji, ale również przekazać użytkownikowi argumenty potwierdzające dotychczasowe treści.

Wspiera działania marketingowe

Informacje prowadzone przez wirtualnych doradców to również źródło cennej wiedzy dla działu marketingu.

Integruj z popularnymi systemami

CRM

ECOMMERCE

INNE

Napisz, jeśli szukasz innych integracji! Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania!

wg

Zapraszamy do kontaktu

Wojciech Glapa
Business Development Manager

Z Platformy Omni-Chatbot skorzystali m.in.