Chatbot

Stanusch Technologies

Jeden chatbot – wiele kanałów komunikacyjnych

Chatbot, będący podstawowym sposobem komunikacji tekstowej Platformy OCP, umożliwia działania w wielu różnych kanałach, np. chatbot na stronie WWW, chatbot na platformie Messenger, chatbot odpowiadający na SMS-y czy też chatboty w komunikatorach, takich jak Skype, Skype4Business czy WhatsApp. Konfigurując jedną bazę wiedzy, możemy udostępnić chatbota w wielu kanałach komunikacji.

Klienci posiadający własne rozwiązania, takie jak aplikacje mobilne lub live chat, mogą wykorzystać Platformę OCP oraz stworzoną bazę wiedzy w swoich rozwiązaniach za pomocą dostępnego API.

Platforma Omni-Chatbot

Zróżnicowane odpowiedzi w zależności od kanału komunikacyjnego

Wszystkie odpowiedzi udzielane przez Platformę OMNI-CHATBOT przechowywane są w postaci tzw. faktów (artykułów). Fakt zawiera zróżnicowane wersje odpowiedzi (tekst, głos, video, HTML itp.). W wersji HTML dokumenty mogą zawierać zarówno tekst, jak i tabele, grafikę, filmy a nawet osadzone aplikacje informatyczne. Jest to unikalna cecha naszego rozwiązania, bowiem większość chatbotów ma bardzo ograniczone możliwości wyświetlania multimediów. 

Artykuły mogą być dowolnie powiązane pomiędzy sobą, a przechodzenie pomiędzy nimi może odbywać się za pomocą linków.

Wirtualny doradca od Stanusch Technologies

Wyszukiwarka semantyczna wspomagająca chatbot

OCP poza udzieleniem odpowiedzi na pytanie użytkownika, może równolegle przeszukać całą bazę wiedzy i podpowiadać powiązane znaczeniowo z pytaniem inne artykuły/fakty (np. do pytania użytkownika „jak się zalogować” poza główną odpowiedzią, mogą zostać wyświetlone powiązane znaczeniowo artykuły: “Pierwsze logowanie”, “Odzyskiwanie hasła”, “Bezpieczeństwo w dostępie przez Internet” itd.).

Rozwiązanie to dostępne jest w chatbocie umieszczanym na stronie WWW. Doskonale nadaje się do sugerowania klientowi, z jakimi dodatkowo treściami może się zapoznać.

Chatbot w komunikacji z klientem

Kontekst – rozmowa jak z prawdziwym człowiekiem

Podstawowa cechą odróżniającą Platformę OMNI-CHATBOT od innych rozwiązań jest możliwość prowadzenia dialogu z użytkownikiem z zastosowaniem kontekstu, aby jak najbardziej przypominał rozmowę z człowiekiem. Jeżeli użytkownik zapoczątkuje rozmowę na określony temat (np. telefonu Samsung Galaxy J5), system uwzględni tę informację w dalszej części dialogu, np:

Użytkownik: Powiedz mi coś na temat telefonu Samsung Galaxy J5.
OMNI-CHATBOT: Telefon Samsung Galaxy J5 charakteryzuje się (…)
Użytkownik: W jakich kolorach jest dostępny?
OMNI-CHATBOT: Paleta kolorów telefonów Samsung Galaxy J5 obejmuje (…)

W powyższym przykładzie system „domyśla się” w oparciu o kontekst konwersacji, iż chodzi o dostępne kolory telefonu Samsung Galaxy J5, mimo, że użytkownik nie mówi tego wprost.

Zalety chatbota na stronie WWW

Największą zaletą wirtualnych doradców na stronach firmowych jest wsparcie dla działu obsługi klienta. Platforma Omni-Chatbot to narzędzie typu omnichannel, umożliwiające funkcjonowanie na jednej bazie wiedzy, zarówno wirtualnego asystenta na stronie www, jak i voicebota zintegrowanego z obsługą telefoniczną lub/i aplikacją mobilną.

Udziela natychmiastowej odpowiedzi

Użytkownicy korzystający z chatbota otrzymują odpowiedź na zadane pytanie zaraz po wpisaniu wiadomości w okno dialogowe.

Machine learning

Rozwiązania oparte na Platformie Omni-Chatbot potrafią uczyć się nowej wiedzy na podstawie przeprowadzonych rozmów oraz analiz konwersacji realnych konsultantów.

Potrafi rozmawiać z wieloma osobami równocześnie

Wirtualny doradca na stronie internetowej może rozmawiać równocześnie z wieloma użytkownikami. Aby uzyskać dostęp do poszukiwanych informacji, nie trzeba ustawiać się w kolejce – informacje są na wyciągnięcie ręki.

Pomaga znaleźć poszukiwane informacje

Korzystając z kontekstu rozmowy oraz doświadczeń konwersacyjn6ych, chatbot potrafi dodatkowo zasugerować użytkownikowi informacje, które mogą go zainteresować.

Potrafi argumentować

Chatbot nie tylko potrafii udzielić konkretnej informacji, ale również przekazać użytkownikowi argumenty potwierdzające dotychczasowe treści.

Wspiera działania marketingowe

Informacje prowadzone przez wirtualnych doradców to również źródło cennej wiedzy dla działu marketingu. 

Skontaktuj się z nami!
Znajdziemy optymalne rozwiązania dla Twojej firmy!