Chatboty wspierają komunikację
W czym pomagają?
Nasze narzędzie wspiera komunikację w kanale tekstowym i obsługuje powtarzalne procesy, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Chatbot zbudowany na Platformie OCP znajduję również zastosowanie w wewnętrznej komunikacji firm oraz instytucji.

Zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Popraw Customer Experience
Obniż koszty działalności
Analizuj rozmowy w trybie online
Uzupełnij zespół konsultantów
Popraw dostęp do informacji

Dlaczego to takie proste?
Komponenty procesowe!
Jak przygotowaliśmy tę ofertę? Dotychczas nasze chatboty przeprowadziły ponad 75 milionów rozmów. To pozwoliło nam na zdefiniowanie licznych komponentow procesowych, dzięki którym wdrożenia są prostsze i mniej czasochłonne.
Ponad 880 tys. intencji oraz 100 tys. faktów w bazach wiedzy pozwala nam tworzyć chatboty, których skuteczność sięga nawet 98%!
Zalety chatbota na stronie WWW
Największą zaletą botów na stronach firmowych jest wsparcie dla działu obsługi klienta. Platforma Omni-Chatbot to narzędzie typu omnichannel, umożliwiające funkcjonowanie na jednej bazie wiedzy, zarówno wirtualnego asystenta na stronie www, jak i voicebota zintegrowanego z obsługą telefoniczną lub/i aplikacją mobilną.
Udziela natychmiastowej odpowiedzi
Machine learning ranking
Potrafi rozmawiać z wieloma osobami równocześnie
Pomaga znaleźć poszukiwane informacje
Potrafi argumentować
Wspiera działania marketingowe
Integruj z popularnymi systemami
CRM



ECOMMERCE



INNE

