Automatyzuj procesy obsługi klienta
Skróć czas oczekiwania na infolinii
Zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Rozwiąż problem braku zasobów ludzkich
Zastąp przestarzałe i nielubiane technologie
Wykonuj wiele połączeń wychodzących dzięki botom
Voicebot od Stanusch Technologies

Jak działa voicebot?

Platforma Omni-Chatbot realizuje zadania związane z obsługą komunikacji głosowej w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym, dzięki wykorzystaniu systemu rozpoznawania mowy (ASR – Automatic Speech Recognition, STT – Speech To Text). Służy on do zmiany mowy ciągłej na tekst, który trafia do silnika przetwarzania języka (NLP – Natural Language Processing).

Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora lub poprzez odegranie nagrań lektorskich.

Platforma może być zintegrowana z istniejącymi rozwiązaniami Call Center za pomocą specjalnego modułu IVR. Dodatkowo może pełnić funkcje przekierowywanie rozmów do wybranej grupy agentów, kiedy użytkownik będzie sobie życzył rozmowy z człowiekiem. Platforma Omni-Chatbot daje ogromne możliwości i pokazuje, że przyszłość w obsłudze klientów należy do voicebotów.

Koszty voicebota w call center

Nie tylko dla dużych firm

Stawiamy na przyjazne rozwiązania dla naszych klientów, dlatego voicebot do dostępny jest w oparciu o faktycznie wykonaną pracę (przeprowadzony czas rozmów).

Nasi klienci nie ponoszą kosztów wdrożenia i uruchomienia rozwiązania. Model oparty jest o rozliczenie minutowe (CPM). Opłata naliczana jest za każdą minutę dialogu w rozliczeniu sekundowym. Dlatego nasze rozwiązanie jest przyjazne zarówno dla wielkich, jak i średnich firm.

Koszt jednej minuty rozmowy voicebota z potencjalnym klientem jest co najmniej o 50% niższy od rozmowy prowadzonej przez prawdziwego konsultanta.

Korzyści z voicebota

Voicebot to liczne korzyści, udogodnienia oraz usprawnienia:

Elastyczność

Infrastruktura Stanusch Technologies umożliwia prowadzenie jednoceśnie nawet 50 tysięcy konwersacji!

Niższe koszty

Obsługa procesu wychodzi co najmniej dwa razy taniej w porównaniu z pracą konsultanta na słuchawce.

Wielokrotne zastosowanie

Raz nauczony voicebot będzie nieustannie i bezbłędnie wykonywał swoją pracę. Do tego nie wymaga dodatkowych szkoleń!

Niskie ryzyko

Wdrożenie voicebota nie wymaga zakupu drogich licencji czy zakupu infrastruktury. Klient płaci za wykonaną pracę bota głosowego!

Satysfakcja klienta

Brak zajętości linii telefonicznych i odebranie słuchawki po pierwszym sygnale – to standard naszego voicebota.

Łatwość zarządzania

Nasze rozwiązanie udostępnia raporty oraz alerty menadżerskie (np. wykrywanie nagłego wzrostu ilości reklamacji).

Co potrafi voicebot

  • Identyfikacja klienta oraz usługi, których sprawa dotyczy,
  • Autoryzacja klienta
  • Informacja o kwocie faktury oraz terminie płatności
  • Prolongata – przedłużenie terminu płatności
  • Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty w systemie.
  • Zdjęcie windykacyjnej blokady połączeń wychodzących.
  • Aktywacja oraz dezaktywacja pakietów danych, minut, SMS.
  • Umawianie spotkań oraz rezerwacje terminów.
  • Zgłoszenie uszkodzenia – system przeprowadza diagnostykę łącza.
  • Sprawdzanie statusu zgłoszenia.
  • Informacja o formie wysyłki faktury.
  • Windykacja zaległych należności.
  • Aktywacja oraz dezaktywacja roamingu.
  • Badanie satysfakcji klienta.
  • Weryfikacja leadów sprzedażowych.

Z Platformy Omni-Chatbot skorzystali m.in.