Automatyzuj procesy obsługi klienta
Skróć czas oczekiwania na infolinii
Zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Rozwiąż problem braku zasobów ludzkich
Zastąp przestarzałe i nielubiane technologie
Wykonuj wiele połączeń wychodzących dzięki botom
Jak działa voicebot?
Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora lub poprzez odegranie nagrań lektorskich.
Platforma może być zintegrowana z istniejącymi rozwiązaniami Call Center za pomocą specjalnego modułu IVR. Dodatkowo może pełnić funkcje przekierowywanie rozmów do wybranej grupy agentów, kiedy użytkownik będzie sobie życzył rozmowy z człowiekiem. Platforma Omni-Chatbot daje ogromne możliwości i pokazuje, że przyszłość w obsłudze klientów należy do voicebotów.
Koszty voicebota w call center
Nie tylko dla dużych firm
Nasi klienci nie ponoszą kosztów wdrożenia i uruchomienia rozwiązania. Model oparty jest o rozliczenie minutowe (CPM). Opłata naliczana jest za każdą minutę dialogu w rozliczeniu sekundowym. Dlatego nasze rozwiązanie jest przyjazne zarówno dla wielkich, jak i średnich firm.
Koszt jednej minuty rozmowy voicebota z potencjalnym klientem jest co najmniej o 50% niższy od rozmowy prowadzonej przez prawdziwego konsultanta.
Korzyści z voicebota
Voicebot to liczne korzyści, udogodnienia oraz usprawnienia:
Elastyczność
Niższe koszty
Wielokrotne zastosowanie
Niskie ryzyko
Satysfakcja klienta
Łatwość zarządzania
Co potrafi voicebot
- Identyfikacja klienta oraz usługi, których sprawa dotyczy,
- Autoryzacja klienta
- Informacja o kwocie faktury oraz terminie płatności
- Prolongata – przedłużenie terminu płatności
- Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty w systemie.
- Zdjęcie windykacyjnej blokady połączeń wychodzących.
- Aktywacja oraz dezaktywacja pakietów danych, minut, SMS.
- Umawianie spotkań oraz rezerwacje terminów.
- Zgłoszenie uszkodzenia – system przeprowadza diagnostykę łącza.
- Sprawdzanie statusu zgłoszenia.
- Informacja o formie wysyłki faktury.
- Windykacja zaległych należności.
- Aktywacja oraz dezaktywacja roamingu.
- Badanie satysfakcji klienta.
- Weryfikacja leadów sprzedażowych.