Od lutego 2022 roku Stanusch Technologies, właściciel Platformy Omni-Chatbot i Laboratorium Badawczo-Rozwojowego w dziedzinie konwersacyjnej AI, wkracza w kolejny etap rozwoju już pod nową nazwą – Sovva S.A. Aktualnie, ugruntowana wiedza i doświadczenia ostatnich 15 lat oraz wyniki prac R&D zostaną przełożone bezpośrednio na usługi i produkty dostarczające Klientom Platformy pożądane business value. Finalnie, pod marką Sovva S.A. ma powstać też produkt dedykowany dla profesjonalistów, który ma odegrać przełomową rolę w branży konwersacyjnej AI.
Zebrane na przestrzeni wielu lat doświadczenia i kompetencje w obszarze AI, przetwarzania języka naturalnego czy machine learning wciąż są kluczowe z perspektywy dalszego rozwoju Platformy Omni-Chatbot. Punktem odniesienia stają się jednak oczekiwania Klientów co do realizacji zamierzonych business value. Następuje więc przesunięcie akcentu z rozwoju innowacji technologicznych na know-how biznesowe:
Zakończyliśmy bardzo kosztowną dla firmy fazę rozwoju ukierunkowaną na obszar R&D. Rezultatem tych prac są nowe koncepcje i nowe narzędzia, jakie oddajemy do dyspozycji naszym Klientom. Teraz zaczynamy w praktyce korzystać z tego, co wypracowaliśmy przez ostatnie 3 lata. Obecnie kluczowa dla naszych projektów jest właśnie efektywność biznesowa komunikacji realizowanej za pomocą takich narzędzie jak chatboty i voiceboty. Wiemy, że podążając w obranym kierunku stajemy się wiodącym dostawcą rozwiązań opartych o NLP i AI dla profesjonalistów z wielu różnych branż: od bankowości przez ochronę zdrowia, aż po administrację i rolnictwo. To właśnie w tym obszarze planujemy uruchomić nowy produkt, który będzie rynkowym game changerem. – mówi Maciej Węgierek, CEO Sovva S.A.
Jakie zmiany Sovva oznacza dla Platformy Omni-Chatbot?
Wszystkie zawarte do tej pory umowy i zasady korzystania z Platformy OCP pozostają bez zmian. Platforma wciąż pozostaje też dostępna dla nowych Klientów.
Chatboty i voiceboty nadal będą wdrażane na bazie autorskiej technologii NLP Platformy Omni-Chatbot a świadczone przez nas usługi będą kontynuowane bez zakłóceń. Pozytywną zmianą, będzie z pewnością rozszerzenie produktów wspomagających obsługę klienta i aktywizację sprzedaży oraz narzędzi analitycznych dostępnych w ramach Platformy.
Sovva S.A.: zapraszamy na nową stronę internetową i do śledzenia nas w mediach społecznościowych
Jesteście zaintrygowani? Chcecie lepiej poznać Sovvę? Zapraszamy na stronę internetową: Sovva.ai. Wciąż możecie też spotkać nas w mediach społecznościowych: nasz profil firmowy na Linkedin i fan page na Facebooku już niedługo zmienią nazwy na Sovva S.A.