fbpx

Zespół

Zarząd

Maciej Stanusch
Prezes Zarządu

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010.

Projekty dla firm z zakresu CRM

Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń.

Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki “CRM – Przewodnik dla wdrażających”. Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer.

Nowoczesna Platforma AI

Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez chat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe w aplikacjach mobilnych.

Maciej Stanusch - CEO Stanusch Technologies

Dział sprzedaży

Wojciech Glapa 
Business Development Manager

Buduje nowoczesne rozwiązania z obszaru sprzedaży i obsługi Klientów oparte na współpracy wysoko kwalifikowanej kadry specjalistów z nowoczesnymi rozwiązaniami wykorzystującymi m. in technologie AI, Machine Learning, NLP, RPA w postaci zaawansowanych chat i voicebotów wspólnie z Stanusch Technologies SA, polskim liderem rozwiązań robotyki z praktyka 15 lat na rynku i 150 zrealizowanych wdrożeń.

Wcześniej przez ponad 10 lat odpowiadał z ramienia Zarządu Arteria S.A. za funkcjonowanie obszaru multimedialnego kontaktu z klientami Grupy Arteria. Aktualnie rozwija projekty strategiczne i multilingual w obszarze Contact Center funkcjonującym w strukturach Arteria S.A i trzech spółek zależnych Grupy . Zasoby contact center Grupy Arteria obejmują 11 lokalizacji na terenie kraju, 2200 stanowisk i ponad 3 tys. pracowników.

W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczyw branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych .

Od 2010 rozwijał nowy kierunek wykorzystania infrastruktury i metodologii zarządzania wywodzącej się z Call Center w projektach telefonicznego konsultingu biznesowego i długoterminowego wsparcia Klientów korzystających z zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego. Zbudował projekt czołowego gracza branży marketingu internetowego wspierający klientów biznesowych w 11 krajach.

Dorota Jóźwiak
OCP Sales Director

Absolwentka kierunku Inżynieria Środowiska na Politechnice Śląskiej. Doktor inżynier nauk technicznych. Praca doktorska w dziedzinie odnawialnych źródeł energii została wyróżniona w konkursie Polskiego Instytutu Spalania na najlepszą pracę doktorską obronioną w 2008 roku w dziedzinie spalania.

Jako doktorant zajmowała się pracą naukową i dydaktyczną, prowadziła zajęcia ze studentami, uczestniczyła w wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych a także projektach badawczych. W ramach pracy doktorskiej realizowała badania eksperymentalne i modelowanie numeryczne procesu spalania kropli biopaliwa. Ma na swoim koncie wiele publikacji naukowych w materiałach konferencyjnych, czasopismach naukowych (w tym w dwóch periodykach z Listy Filadelfijskiej).

Posiada 12-letnie doświadczenie (2007 – 2019) w pracy w branży IT. Jako Key Account Manager współpracowała z wieloma klientami z rynku polskiego a także rynków zagranicznych, także spoza Europy.
W Stanusch Technologies pracuje od 2019 roku początkowo jako Account Manager. Od 2020 roku na stanowisku Dyrektora Sprzedaży jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży.

Posiada wiedzę z zakresu technik zwinnego zarządzania projektem IT – Agile.

W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe „Menadżer Klientów Kluczowych, Dyrektor Sprzedaży” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a w roku 2019 – „Marketing i Public Relations” na tej samej uczelni. Komunikuje się w języku angielskim i niemieckim.

Dorota Jóźwiak - OCP Sales Director w Stanusch Technologies

Dział rozwoju oprogramowania

Angelika Łucka - Product Ownner Stanusch Technologies

Angelika Łucka
Chief Operations Officer

Absolwentka Zarządzania projektami informatycznymi na AGH, studentka programu MBA na Uniwersytecie Śląskim.

Ma na swoim koncie wiele projektów wdrożenia technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję w sektorze finansowym i contact center, m.in. , systemu wsparcia klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w ING, a także Wirtualnego Doradcy w Alior Banku czy wyszukiwarki Smart Search w Play oraz UPC.

Certyfikowany SCRUM Product Owner.

Ukończyła również wiele szkoleń związanych z zarządzaniem projektami informatycznymi, Agile Project Management. Sprawne zarządzanie projektami ze SCRUM, Change Management Practitioner, Professional Scrum Master.

Kamil Michalik
Lead Software Engineer

Absolwent Politechniki Śląskiej. Programista z 7-letnim doświadczeniem w Spring, Java EE, JPA, RESTful, 6-letnim w JSF – Prime Faces oraz 3-letnim w HTML5, Bootstrap, jQuery. Posiada wiele certyfikatów, w tym Pivotal Core Spring Certification, Oracle Certified Professional: Java SE 6 Programmer, Web Component Developer (1Z0-899), Web Services Developer (1Z0-897), Java Persistence API Developer (1Z0-898), JavaBeans Developer (1Z0-895), Java Server Faces Developer (1Z0-896). Wykwalifikowany w technikach TDD i XP, Junit I Mockito oraz ekspert w architekturach Spring, JPA, JSF, REST. Doświadczony w obsłudze wyszukiwarek Lucene oraz SOLR. Posiada umiejętności z zakresu metodyki SCRUM, Extreme Programming, Test-Driven Development, Pair Programming.

});