Zarząd

Maciej Stanusch

Prezes Zarządu

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010.

Projekty dla firm z zakresu CRM

Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń.

Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki “CRM – Przewodnik dla wdrażających”. Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer.

Nowoczesna Platforma AI

Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez chat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe w aplikacjach mobilnych.

Dział sprzedaży

Wojciech Glapa

Business Development Manager
Buduje nowoczesne rozwiązania z obszaru sprzedaży i obsługi Klientów oparte na współpracy wysoko kwalifikowanej kadry specjalistów z nowoczesnymi rozwiązaniami wykorzystującymi m. in technologie AI, machine learning ranking, NLP, RPA w postaci zaawansowanych chat i voicebotów wspólnie z Stanusch Technologies SA, polskim liderem rozwiązań robotyki z praktyka 15 lat na rynku i 150 zrealizowanych wdrożeń.

Wcześniej przez ponad 10 lat odpowiadał z ramienia Zarządu Arteria S.A. za funkcjonowanie obszaru multimedialnego kontaktu z klientami Grupy Arteria. Aktualnie rozwija projekty strategiczne i multilingual w obszarze Contact Center funkcjonującym w strukturach Arteria S.A i trzech spółek zależnych Grupy . Zasoby contact center Grupy Arteria obejmują 11 lokalizacji na terenie kraju, 2200 stanowisk i ponad 3 tys. pracowników.

W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczyw branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych .

Od 2010 rozwijał nowy kierunek wykorzystania infrastruktury i metodologii zarządzania wywodzącej się z Call Center w projektach telefonicznego konsultingu biznesowego i długoterminowego wsparcia Klientów korzystających z zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego. Zbudował projekt czołowego gracza branży marketingu internetowego wspierający klientów biznesowych w 11 krajach.

Dorota Jóźwiak

OCP Sales Director
Absolwentka kierunku Inżynieria Środowiska na Politechnice Śląskiej. Doktor inżynier nauk technicznych. Praca doktorska w dziedzinie odnawialnych źródeł energii została wyróżniona w konkursie Polskiego Instytutu Spalania na najlepszą pracę doktorską obronioną w 2008 roku w dziedzinie spalania.

Jako doktorant zajmowała się pracą naukową i dydaktyczną, prowadziła zajęcia ze studentami, uczestniczyła w wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych a także projektach badawczych. W ramach pracy doktorskiej realizowała badania eksperymentalne i modelowanie numeryczne procesu spalania kropli biopaliwa. Ma na swoim koncie wiele publikacji naukowych w materiałach konferencyjnych, czasopismach naukowych (w tym w dwóch periodykach z Listy Filadelfijskiej).

Posiada 12-letnie doświadczenie (2007 – 2019) w pracy w branży IT. Jako Key Account Manager współpracowała z wieloma klientami z rynku polskiego a także rynków zagranicznych, także spoza Europy.
W Stanusch Technologies pracuje od 2019 roku początkowo jako Account Manager. Od 2020 roku na stanowisku Dyrektora Sprzedaży jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży.

Posiada wiedzę z zakresu technik zwinnego zarządzania projektem IT – Agile.

W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe „Menadżer Klientów Kluczowych, Dyrektor Sprzedaży” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a w roku 2019 – „Marketing i Public Relations” na tej samej uczelni. Komunikuje się w języku angielskim i niemieckim.

Dział rozwoju oprogramowania

Kamil Michalik

Lead Software Engineer
Absolwent Politechniki Śląskiej. Programista z 7-letnim doświadczeniem w Spring, Java EE, JPA, RESTful, 6-letnim w JSF – Prime Faces oraz 3-letnim w HTML5, Bootstrap, jQuery. Posiada wiele certyfikatów, w tym Pivotal Core Spring Certification, Oracle Certified Professional: Java SE 6 Programmer, Web Component Developer (1Z0-899), Web Services Developer (1Z0-897), Java Persistence API Developer (1Z0-898), JavaBeans Developer (1Z0-895), Java Server Faces Developer (1Z0-896). Wykwalifikowany w technikach TDD i XP, Junit I Mockito oraz ekspert w architekturach Spring, JPA, JSF, REST. Doświadczony w obsłudze wyszukiwarek Lucene oraz SOLR. Posiada umiejętności z zakresu metodyki SCRUM, Extreme Programming, Test-Driven Development, Pair Programming.