Konwersacyjna sztuczna inteligencja w języku ukraińskim jest już dostępna w Platformie Omni-chatbot. Wdrożenia obejmują zarówno chatboty, jak i voiceboty. Do dyspozycji klientów są zarówno boty informacyjne, sprzedażowe, obsługowe, a także rekrutacyjne. Zapewniamy wysoką jakość wdrożeń dzięki wsparciu native speakerów języka ukraińskiego.
W Polsce przebywa już ponad 3 mln Ukraińców. Wielu z nich nie komunikuje się jeszcze w j. polskim, dlatego firmy i instytucje stanęły przed wyzwaniem przełamania bariery językowej i zapewnienia obsługi klientów nowej grupy klientów. Z pomocą przychodzi oczywiście technologia – konwersacyjna AI. W tym przypadku chatboty i voiceboty idealnie uzupełniają luki kadrowe (niewystarczającą liczbę tłumaczy i pracowników ze znajomością j. ukraińskiego).
Komunikacja w j. ukraińskim: w jakich sprawach pomoże bot?
W zależności od potrzeb danej organizacji potrzeby mogą być różne: zaczynając od prostych chatbotów FAQ, poprzez voiceboty na infoliniach aż do dedykowanych systemów obsługujących pełne procesy. Przykładowe zastosowania botów to m.in.:
- rejestracja pacjenta na wizytę lekarską,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i administracyjnych,
- pomoc w rekrutacji na uczelnię lub kursy językowe,
- zbieranie aplikacji do pracy,
- prezentacja oferty firmy, pomoc w wyborze odpowiedniej usługi, zebranie danych potencjalnego klienta,
- przeprowadzenie ankiety na wybrany temat,
- udzielenie informacji, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji.
Co bardzo ważne, wsparcie ze strony botów informacyjnych i procesowych w różnych może być realizowane w wybranym kanale lub kanałach komunikacji, takich jak:
- strony internetowe,
- komunikatory mediów społecznościowych,
- aplikacje mobilne,
- infolinie i centrale telefoniczne.
Istnieje także możliwość zrealizowania jednoczesnego wdrożenia zarówno w wersji tekstowej, jak i dźwiękowej (chatbot na www i voicebot na infolinii). Bot ukraiński może też stanowić dodatkowe rozszerzenie już istniejącego rozwiązania funkcjonującego do tej pory w j. polskim.
W ramach wdrożeń Omni-Chatbot realizowane są zarówno szybkie wdrożenia na bazie gotowych modułów procesowych, jak i dedykowane rozwiązania przygotowane we współpracy bot designerów, ekspertów AI oraz native speakerów j. ukraińskiego.