BOTy pomagają Twojemu zespołowi

Motywacja i efektywność pracownika, który spędza większość czasu na nudnych, powtarzalnych czynnościach, dramatycznie spada. Udostępniając mu narzędzia odciążające go od wykonywania działań, które mogą podlegać robotyzacji, pracownik będą mógł podejmować bardziej motywujące wyzwania.

Windykacja należności

Platforma OCP kontaktuje się z klientami posiadającymi niezapłacone zobowiązania. Przypomina im o konieczności dokonania zapłaty oraz zbiera deklaracje płatności.

Autoryzacja klientów

Udzielanie informacji klientom często poprzedzone jest procesem autoryzacji i autentyfikacji. Nie ma żadnych ograniczeń, aby proces ten powierzyć Platformie. OCP zada rozmówcy serię pytań i porówna je z bazą danych.

Wsparcie HR

Udzielanie informacji na temat wolnych stanowisk pracy oraz prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami to kolejny obszar, w którym Platforma OCP przynosi znaczne korzyści. Co więcej, Platforma wspiera pracowników, udzielając im odpowiedzi na często zadawane pytania z obszaru kadrowo-płacowego. Urlopy, zasiłki chorobowe, wnioski urlopowe, zaświadczenia o zarobkach, informacje z obszaru prawa pracy.

Wewnętrzna baza wiedzy

Omnichannelowa platforma umożliwia przekazywanie informacji w różnych kanałach dogodnych dla percepcji klienta, bazując na dedykowanej bazie wiedzy. Przykładowo: voicebot, udzielając informacji głosowej, może zaproponować wysłanie na nr rozmówcy SMS-a z linkiem do właściwej witryny webowej, pliku z grafiką, filmu instruktażowego itp. Analogicznie, chatbot może w trakcie dialogu wspomagać się grafiką i innymi multimediami przyjaznymi dla odbiorcy.