Rok 2021 otworzyliśmy nową ofertą, która pozwoli nam spełnić oczekiwania znacznie szerszej grupy klientów. Od teraz jedno z najlepszych na świecie rozwiązań NLP będzie dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw z niemal każdej branży. Wraz z obniżeniem kosztów, zredukowaliśmy też czas wdrożeń nawet do kilku dni roboczych! Nowa oferta zakłada dostarczanie botów, które bazują na gotowych komponentach procesowych z najbardziej efektywnych wdrożeń klasy Enterprise realizowanych na przestrzeni 14 lat działalności. Klientom Platformy udzielane jest też wsparcie w zakresie uzyskania jak najwyższych zwrotów z inwestycji.
Światowej klasy NLP dostępnego dla całego biznesu!
Platforma Omni-Chatbot była wielokrotnie dostrzegana i wyróżniana jako jedno z najlepszych rozwiązań NLP na globalnym rynku AI:
Ostatnie 14 lat działalności to 150 komercyjnych wdrożeń produkcyjnych, 75 mln rozmów przeprowadzonych przez nasze boty, ponad 100 000 zagadnień w bazach wiedzy, 880 000 zdefiniowanych intencji i skuteczność prawidłowych reakcji ze strony bota sięgająca nawet 98%. Właśnie to doświadczenie zamieniamy obecnie na usługę, której oczekują klienci: szybkich do wdrożenia botów w niższym zakresie cenowym.
Jak przekuwamy zdobyte doświadczenie w niemal gotowy produkt? Komponenty procesowe.
Zarówno na podstawie przeprowadzonych do tej pory wdrożeń, jak i coraz liczniejszych zapytań ofertowych z roku 2020, wiemy dokładnie, czego oczekują nasi klienci w zakresie optymalizacji działań w ich firmach i organizacjach.
Zidentyfikowaliśmy procesy, które są najczęściej powierzane chatbotom. Na tej podstawie zgromadziliśmy zestawy predefiniowanych komponentów, które tworzą sprawdzone już moduły, gotowe do implementacji. Komponenty procesowe dotyczą m.in.:
- obsługi najczęściej pojawiających się zapytań (FAQ),
- autoryzacji użytkowników na podstawie danych osobowych zgromadzonych w systemach wewnętrznych,
- obsługi procesu windykacji (w tym również połączenia wychodzące),
- rezerwacji i zamawiania usług,
- zgłaszania reklamacji,
- ankietowania i badania satysfakcji klientów,
- generowania i weryfikacji leadów sprzedażowych,
- pozyskiwania zgód marketingowych,
- umawiania spotkań,
- wsparcia procesów rekrutacyjnych.
Elastyczna oferta – uszyj na miarę swojego chatbota!
W ramach nowej oferty jest możliwe dowolne łączenie ze sobą dedykowanych modułów, które pozwolą szybko zaprojektować bota i wdrożyć go na środowisku produkcyjnym:
Przyjmując zlecenie od klienta na optymalizację np. procesu windykacji, nie tylko jesteśmy w stanie doradzić, jak najlepiej podzielić pracę między ludzi a roboty, ale też wiele działań w tym obszarze mamy już gotowych. Udostępniając Klientowi wybrane procesy, możemy w rekordowo krótkim czasie i przy niskich kosztach dostarczyć w pełni działające rozwiązanie. – mówi Wojciech Glapa, Business Development Manager Stanusch Technologies.
Zakres działania bota definiuje zamawiający, łącząc ze sobą wybrane komponenty wg własnych potrzeb. W praktyce oznacza to, że można stworzyć bota wielozadaniowego lub takiego dedykowanego tylko do obsługi zapytań i reklamacji albo też do weryfikacji leadów i wsparcia sprzedaży, w tym umawiania spotkań. Zaletą takiego komponowania bota jest szybki czas wdrożenia:
Zespół Platformy Omni-Chatbot jest obecnie wyposażony w szereg nowych narzędzi, których celem jest radykalne skrócenie czasu realizacji projektów. Szacujemy, że ta zmiana pozwoli nam na pełną konfigurację bazy wiedzy oraz uruchamianie nowych chatbotów i voicebotów nawet w czasie kilku dni roboczych. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.
Rozliczenia w Platformie Omni-Chatbot będą realizowane na stałych stawkach miesięcznych, bez ograniczeń w liczbie prowadzonych rozmów. Jednocześnie, użytkownicy Omni-Chatbot otrzymują wymierne wsparcie w zakresie wyznaczanie KPI dla danych działań i ich raportowania, co finalnie ma wspomóc rozliczania zwrotu z inwestycji:
Przygotowaliśmy także nowe narzędzia generujące automatycznie raporty i alerty menedżerskie. Prezentują one podstawowe obszary działania naszych botów. Raporty są dostępne dla różnych okresów czasowych (dzień, tydzień, miesiąc, kwartał) i wysyłane na wskazane adresy email. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.
Cena chatbota: ile to kosztuje?
Nasze chatboty dostępne są w 4 planach cenowych. Startujemy już od 1500zł/ms! W zależności od potrzeb pomożemy dobrać odpowiedni plan.
Każdy plan w naszym cenniku obejmuje koszty licencji, przygotowania interfejsu, konfiguracji podstawowej bazy wiedzy oraz utrzymania. Koszty wdrożenia ograniczone są do minimum.
Chcesz zapoznać się ze szczegółowym cennikiem chatbotów? Interesują Cię komponenty procesowe optymalizujące działania w Twojej firmie? Więcej informacji o szybkich wdrożeniach botów uzyskasz, wysyłając zapytanie.
tel: +48 509 361 469 e-mail: wojciech.glapa@stanusch.com
Zapraszamy również na darmowe konsultacje online! Doradzimy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące automatyzacji!
FORMULARZ KONTAKTOWY
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]