Poznaj nową ofertę Omni-Chatbot: atrakcyjna cena chatbota, szybkie wdrożenia i wysokie ROI

nowa oferta

Rok 2021 otworzyliśmy nową ofertą, która pozwoli nam spełnić oczekiwania znacznie szerszej grupy klientów. Od teraz jedno z najlepszych na świecie rozwiązań NLP będzie dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw z niemal każdej branży. Wraz z obniżeniem kosztów, zredukowaliśmy też czas wdrożeń nawet do kilku dni roboczych! Nowa oferta zakłada dostarczanie botów, które bazują na gotowych komponentach procesowych z najbardziej efektywnych wdrożeń klasy Enterprise realizowanych na przestrzeni 14 lat działalności. Klientom Platformy udzielane jest też wsparcie w zakresie uzyskania jak najwyższych zwrotów z inwestycji.

Światowej klasy NLP dostępnego dla całego biznesu!

Platforma Omni-Chatbot była wielokrotnie dostrzegana i wyróżniana jako jedno z najlepszych rozwiązań NLP na globalnym rynku AI:

Stanusch Technologies w Venture Beat

Ostatnie 14 lat działalności to 150 komercyjnych wdrożeń produkcyjnych, 75 mln rozmów przeprowadzonych przez nasze boty, ponad 100 000 zagadnień w bazach wiedzy, 880 000 zdefiniowanych intencji i skuteczność prawidłowych reakcji ze strony bota sięgająca nawet 98%. Właśnie to doświadczenie zamieniamy obecnie na usługę, której oczekują klienci: szybkich do wdrożenia botów w niższym zakresie cenowym.

Jak przekuwamy zdobyte doświadczenie w niemal gotowy produkt? Komponenty procesowe.

Zarówno na podstawie przeprowadzonych do tej pory wdrożeń, jak i coraz liczniejszych zapytań ofertowych z roku 2020, wiemy dokładnie, czego oczekują nasi klienci w zakresie optymalizacji działań w ich firmach i organizacjach.

Zidentyfikowaliśmy procesy, które są najczęściej powierzane chatbotom. Na tej podstawie zgromadziliśmy zestawy predefiniowanych komponentów, które tworzą sprawdzone już moduły, gotowe do implementacji. Komponenty procesowe dotyczą m.in.:

  • obsługi najczęściej pojawiających się zapytań (FAQ),
  • autoryzacji użytkowników na podstawie danych osobowych zgromadzonych w systemach wewnętrznych,
  • obsługi procesu windykacji (w tym również połączenia wychodzące),
  • rezerwacji i zamawiania usług,
  • zgłaszania reklamacji,
  • ankietowania i badania satysfakcji klientów,
  • generowania i weryfikacji leadów sprzedażowych,
  • pozyskiwania zgód marketingowych,
  • umawiania spotkań,
  • wsparcia procesów rekrutacyjnych.

Elastyczna oferta – uszyj na miarę swojego chatbota!

W ramach nowej oferty jest możliwe dowolne łączenie ze sobą dedykowanych modułów, które pozwolą szybko zaprojektować bota i wdrożyć go na środowisku produkcyjnym:

Przyjmując zlecenie od klienta na optymalizację np. procesu windykacji, nie tylko jesteśmy w stanie doradzić, jak najlepiej podzielić pracę między ludzi a roboty, ale też wiele działań w tym obszarze mamy już gotowych. Udostępniając Klientowi wybrane procesy, możemy w rekordowo krótkim czasie i przy niskich kosztach dostarczyć w pełni działające rozwiązanie.  – mówi Wojciech Glapa, Business Development Manager Stanusch Technologies.

Zakres działania bota definiuje zamawiający, łącząc ze sobą wybrane komponenty wg własnych potrzeb. W praktyce oznacza to, że można stworzyć bota wielozadaniowego lub takiego dedykowanego tylko do obsługi zapytań i reklamacji albo też do weryfikacji leadów i wsparcia sprzedaży, w tym umawiania spotkań. Zaletą takiego komponowania bota jest szybki czas wdrożenia:

Maciej StanuschZespół Platformy Omni-Chatbot jest obecnie wyposażony w szereg nowych narzędzi, których celem jest radykalne skrócenie czasu realizacji projektów. Szacujemy, że ta zmiana pozwoli nam na pełną konfigurację bazy wiedzy oraz uruchamianie nowych chatbotów i voicebotów nawet w czasie kilku dni roboczych. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.

Rozliczenia w Platformie Omni-Chatbot będą realizowane na stałych stawkach miesięcznych, bez ograniczeń w liczbie prowadzonych rozmów. Jednocześnie, użytkownicy Omni-Chatbot otrzymują wymierne wsparcie w zakresie wyznaczanie KPI dla danych działań i ich raportowania, co finalnie ma wspomóc rozliczania zwrotu z inwestycji:

Przygotowaliśmy także nowe narzędzia generujące automatycznie raporty i alerty menedżerskie. Prezentują one podstawowe obszary działania naszych botów. Raporty są dostępne dla różnych okresów czasowych (dzień, tydzień, miesiąc, kwartał) i wysyłane na wskazane adresy email. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.

 

Chcesz zapoznać się ze szczegółowym cennikiem chatbotów? Interesują Cię gotowe komponenty procesowe optymalizujące działania w Twojej firmie? Więcej informacji o szybkich wdrożeniach botów uzyskasz, wysyłając zapytanie.
Dorota Jóźwiak - OCP Sales Director, Stanusch Technolgies
tel: +48 606 970 340      e-mail: dorota.jozwiak@stanusch.com

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

     

    });