
Rok 2021 otworzyliśmy nową ofertą, która pozwoli nam spełnić oczekiwania znacznie szerszej grupy klientów. Od teraz jedno z najlepszych na świecie rozwiązań NLP będzie dostępne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw z niemal każdej branży. Wraz z obniżeniem kosztów, zredukowaliśmy też czas wdrożeń nawet do kilku dni roboczych! Nowa oferta zakłada dostarczanie botów, które bazują na gotowych komponentach procesowych z najbardziej efektywnych wdrożeń klasy Enterprise realizowanych na przestrzeni 14 lat działalności. Klientom Platformy udzielane jest też wsparcie w zakresie uzyskania jak najwyższych zwrotów z inwestycji.
Światowej klasy NLP dostępnego dla całego biznesu!
Platforma Omni-Chatbot była wielokrotnie dostrzegana i wyróżniana jako jedno z najlepszych rozwiązań NLP na globalnym rynku AI:
Ostatnie 14 lat działalności to 150 komercyjnych wdrożeń produkcyjnych, 75 mln rozmów przeprowadzonych przez nasze boty, ponad 100 000 zagadnień w bazach wiedzy, 880 000 zdefiniowanych intencji i skuteczność prawidłowych reakcji ze strony bota sięgająca nawet 98%. Właśnie to doświadczenie zamieniamy obecnie na usługę, której oczekują klienci: szybkich do wdrożenia botów w niższym zakresie cenowym.
Jak przekuwamy zdobyte doświadczenie w niemal gotowy produkt? Komponenty procesowe.
Zarówno na podstawie przeprowadzonych do tej pory wdrożeń, jak i coraz liczniejszych zapytań ofertowych z roku 2020, wiemy dokładnie, czego oczekują nasi klienci w zakresie optymalizacji działań w ich firmach i organizacjach.
Zidentyfikowaliśmy procesy, które są najczęściej powierzane chatbotom. Na tej podstawie zgromadziliśmy zestawy predefiniowanych komponentów, które tworzą sprawdzone już moduły, gotowe do implementacji. Komponenty procesowe dotyczą m.in.:
- obsługi najczęściej pojawiających się zapytań (FAQ),
- autoryzacji użytkowników na podstawie danych osobowych zgromadzonych w systemach wewnętrznych,
- obsługi procesu windykacji (w tym również połączenia wychodzące),
- rezerwacji i zamawiania usług,
- zgłaszania reklamacji,
- ankietowania i badania satysfakcji klientów,
- generowania i weryfikacji leadów sprzedażowych,
- pozyskiwania zgód marketingowych,
- umawiania spotkań,
- wsparcia procesów rekrutacyjnych.
Elastyczna oferta – uszyj na miarę swojego chatbota!
W ramach nowej oferty jest możliwe dowolne łączenie ze sobą dedykowanych modułów, które pozwolą szybko zaprojektować bota i wdrożyć go na środowisku produkcyjnym:
Przyjmując zlecenie od klienta na optymalizację np. procesu windykacji, nie tylko jesteśmy w stanie doradzić, jak najlepiej podzielić pracę między ludzi a roboty, ale też wiele działań w tym obszarze mamy już gotowych. Udostępniając Klientowi wybrane procesy, możemy w rekordowo krótkim czasie i przy niskich kosztach dostarczyć w pełni działające rozwiązanie. – mówi Wojciech Glapa, Business Development Manager Stanusch Technologies.
Zakres działania bota definiuje zamawiający, łącząc ze sobą wybrane komponenty wg własnych potrzeb. W praktyce oznacza to, że można stworzyć bota wielozadaniowego lub takiego dedykowanego tylko do obsługi zapytań i reklamacji albo też do weryfikacji leadów i wsparcia sprzedaży, w tym umawiania spotkań. Zaletą takiego komponowania bota jest szybki czas wdrożenia:
Zespół Platformy Omni-Chatbot jest obecnie wyposażony w szereg nowych narzędzi, których celem jest radykalne skrócenie czasu realizacji projektów. Szacujemy, że ta zmiana pozwoli nam na pełną konfigurację bazy wiedzy oraz uruchamianie nowych chatbotów i voicebotów nawet w czasie kilku dni roboczych. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.
Rozliczenia w Platformie Omni-Chatbot będą realizowane na stałych stawkach miesięcznych, bez ograniczeń w liczbie prowadzonych rozmów. Jednocześnie, użytkownicy Omni-Chatbot otrzymują wymierne wsparcie w zakresie wyznaczanie KPI dla danych działań i ich raportowania, co finalnie ma wspomóc rozliczania zwrotu z inwestycji:
Przygotowaliśmy także nowe narzędzia generujące automatycznie raporty i alerty menedżerskie. Prezentują one podstawowe obszary działania naszych botów. Raporty są dostępne dla różnych okresów czasowych (dzień, tydzień, miesiąc, kwartał) i wysyłane na wskazane adresy email. – zapowiada Maciej Stanusch, CEO Stanusch Technologies.
Chcesz zapoznać się ze szczegółowym cennikiem chatbotów? Interesują Cię gotowe komponenty procesowe optymalizujące działania w Twojej firmie? Więcej informacji o szybkich wdrożeniach botów uzyskasz, wysyłając zapytanie.
tel: +48 606 970 340 e-mail: dorota.jozwiak@stanusch.com
FORMULARZ KONTAKTOWY