fbpx

Ankiety i badania telefoniczne z pomocą voicebota

Technologia
VOICEBOT

Voiceboty, czyli systemy konwersacyjne działające w kanale głosowym to najnowsza propozycja od Stanusch Technologies. Dzięki rozpoznawaniu mowy możliwa jest dzisiaj automatyzacja komunikacji prowadzonej drogą telefoniczną. Boty głosowe obsługują zarówno ruch przychodzący, jak i wykonują połączenia pod wskazane numery.

Voiceboty znajdują szerokie zastosowanie w dużych contact center, ponieważ odciążają zespoły konsultantów pracujących „na słuchawce”. Algorytmy sztucznej inteligencji pozwalają na automatyzację rozmów według wybranych scenariuszy. Zbierane w ich trakcie dane i informacje gromadzone są w systemach wewnętrznych, umożliwiając szybkie optymalizowanie procesów w call center.

Jesteś zainteresowany technologią voicebot?

Skontaktuj się z nami!

Ankiety telefoniczne
ze wsparciem
voicebota 

Proste ankiety telefoniczne i masowe wywiady z respondentami dzięki viocebotom są w pełni zautomatyzowanym procesem. Co więcej, jednorazowo skonfigurowane skrypty mogą być odtwarzane wielokrotnie w dokładnie zaplanowanym czasie i kierowane jednocześnie do bardzo dużej liczby badanych. Wyniki dostępne są od razu w postaci czytelnych raportów.

Ankiety telefoniczne są uruchamiane w ramach Platformy Omni-Chatbot niemal natychmiastowo. Sprawdzony moduł wspierający ankietowanie dostosowujemy do potrzeb Klienta i wdrażamy produkcyjnie w 2-3 dni robocze.

Jakie badania może zrealizować voicebot?

Badania satysfakcji klientów
Badania
opinii
publicznej
Badania
marketingowe

Voicebot
przeprowadzający ankiety.
Zalety rozwiązania

Voiceboty ankietujące oferują liczne korzyści:
– Większą niezależność od zasobów kadrowych;
– Obniżenie kosztów badania;
– Elastyczne i szybkie dostosowanie do zmieniających się potrzeb (w tym ustawienie odpowiednich godziny, dni robocze, dni wolne);
– Przyśpieszony dostęp do statystyk badania oraz raportowania;
– Jednoczesną realizację dodatkowych celów (np. pozyskiwanie zgód marketingowych zgodnie z RODO);
– Zapewnienie stałego poziomu jakości obsługi.

Alternatywa dla
medoty CATI

CATI, czyli computer-assisted telephone interviewing, to metoda komputerowego wspierania wywiadów telefonicznych umożliwiająca częściową automatyzację procesu. Osobą przeprowadzającą badanie jest ankieter, jednak cała rozmowa jest realizowana na podstawie komputerowego skryptu.

Voiceboty pozwalają na całkowitą automatyzację metody CATI!

Ankiety realizowane są według scenariusza, bez udziału człowieka, a odpowiedzi respondentów są wprowadzane do systemu dzięki systemowi rozpoznawania mowy. Podobnie jak w metodzie CATI respondentów wybiera się losowo lub precyzyjnie na podstawie informacji z bazy danych.

Koszt voicebota
przeprowadzającego
wywiady telefoniczne

Voicebot przeprowadzający ankiety telefoniczne jest dostępny w modelu SaaS, co oznacza brak kosztów instalacji rozwiązania czy dalszych opłat związanych z utrzymaniem infrastruktury.

W ramach dostępnego abonamentu obowiązuje rozliczenie minutowe (CPM) – opłata jest naliczana za każdą minutę dialogu w rozliczeniu sekundowym.

Koszt jednej minuty rozmowy voicebota z potencjalnym klientem jest co najmniej o 50% niższy od rozmowy prowadzonej przez prawdziwego konsultanta.

Poznaj szczegóły!

Skontaktuj się z nami!

    });