Automatyzacja/Robotyzacja procesu windykacji

Na czym to polega?

Efektywna windykacja
voicebotem

Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), dzięki narzędziu jakim jest voicebot, umożliwia błyskawiczny kontakt z windykowanymi klientami (nawet miliony połączeń w ciągu jednego dnia) przy znaczenie obniżonych kosztach względem rozmów realizowanych przez konsultantów.

Jednocześnie jakość prowadzonych dialogów jest nieodróżnialna od rozmowy z człowiekiem przy zachowaniu wszystkich możliwości, jakie występują w procesie realizowanym przez konsultanta (np. negocjowanie harmonogramu spłat).

Automatyzacja w call center
Czy to drogie? Model SaaS

Koszta urochomienia voicebota windykacyjnego

Dzięki zastosowaniu modelu SaaS nasze rozwiązanie jest przyjazne wszystkim firmom.

Decydując się na voicebot nasi klienci nie ponoszą kosztów związanych z uruchomieniem rozwiązania, a model oparty jest o rozliczenie minutowe (CPM) – opłata za każdą efektywna minutę dialogu w rozliczaniu sekundowym.

Koszt 1 minuty prowadzenia dialogu przez voicebota jest o co najmniej 50 % niższy niż koszt rozmowy prowadzonej przez konsultanta.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem!

Kontakt
Korzyści z robotyzacji

Voicebot windykacyjny rozwiązuje liczne problemy

Nasz voicebot to nowoczesne rozwiązanie będące odpowiedzią na szereg problemów, z którymi muszą się uporać firmy i instytucje realizujące procesy windykacyjne. Dzięki wdrożeniu voicebota można rozwiązać m.in. problemy:
• ograniczonych zasobów ludzkich,
• zwiększających się kosztów pracy,
• coraz większych trudności w rekrutacji pracowników do Call Center,
• rosnącej rotacji konsultantów,
• konieczności nieustannych szkoleń,
• zapewnienia powierzchni biurowej,
• zarządzania infrastrukturą sprzętową,
• oraz administrowaniu organizacją contact center.

Możliwości
robotyzacji
procesów windykacji

Voicebot windykacyjny zapewnia nielimitowaną liczbę wirtualnych konsultantów, którzy równolegle mogą prowadzić tysiące rozmów z dłużnikami. W trakcie tych połączeń voicebot realizuje uzgodnioną strategię windykacji.

Co potrafi voicebot windykacyjny?
• weryfikuje dane rozmówcy,
• opcjonalnie potrafi przełożyć rozmowę na inny termin,
• informuje o kwocie i przyczynie zaległości,
• zbiera deklaracje płatności,
• opcjonalnie negocjuje w zakresie harmonogramu spłat należności,
• opcjonalnie przełącza rozmowę do konsultanta,
• raportuje zebrane informacje, przebieg rozmowy oraz parametry połączenia telefonicznego,
• pozwala na dostosowanie procesu do specyficznych wymagań zamawiającego.

Dlaczego warto nam zaufać?

Jesteśmy liderem we wdrożeniach SI w Polsce – na swoim koncie mamy ponad 130 zrealizowanych projektów, a ich liczba nieustannie rośnie. Jako specjaliści NLP (Natural Language Processing) tworzymy kompleksowe rozwiązania umożliwiające automatyzację procesów komunikacji.

dOŚWIADCZENIA W BRANŻY ai

kONWERSACJI PRZEPROWADZONYCH PRZEZ CHATBOTY I VOICEBOTY
Dowiedz się o nas więcej

zREALIZOWANYCH PROJEKTÓW ai

Skontaktuj się z nami!