fbpx

Voicebot – bot telefoniczny

Automatyzuj procesy obsługi klienta w kanale głosowym
Skróć czas oczekiwania na infolinii
Zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Zastąp przestarzałe i nielubiane technologie (IVR)
Wykonuj wiele połączeń wychodzących dzięki botom
Rozwiąż problem braku zasobów ludzkich
Bot telefoniczny wspierający Call Center

Jak działa voicebot?

Platforma Omni-Chatbot realizuje zadania związane z obsługą komunikacji głosowej w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym, dzięki wykorzystaniu systemu rozpoznawania mowy (ASR – Automatic Speech Recognition, STT – Speech To Text). Służy on do zmiany mowy ciągłej na tekst, który trafia do silnika przetwarzania języka (NLP – Natural Language Processing).

Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora lub poprzez odegranie nagrań lektorskich.

Platforma może być zintegrowana z istniejącymi rozwiązaniami Call Center za pomocą specjalnego modułu IVR. Dodatkowo może pełnić funkcje przekierowywanie rozmów do wybranej grupy agentów, kiedy użytkownik będzie sobie życzył rozmowy z człowiekiem. Platforma Omni-Chatbot daje ogromne możliwości i pokazuje, że przyszłość w obsłudze klientów należy do voicebotów.

jak działa voicebot
Dorota Jóźwiak - oferta na chatbot i voicebot

Dorota Jóźwiak – OCP Sales Director

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

dorota.jozwiak@stanusch.com+48 606 970 340

Chętnie poznamy Twoją firmę! Zapraszamy na darmowe konsultacje online!

Darmowe konsultacje online
Chatboty wspierają branżę finansów

Koszt
voicebota w call center.
Nie tylko dla wielkich firm!

Stawiamy na przyjazne rozwiązania dla naszych klientów, dlatego voicebot do dostępny jest w oparciu o faktycznie wykonaną pracę (przeprowadzony czas rozmów).

Nasi klienci nie ponoszą kosztów wdrożenia i uruchomienia rozwiązania. Model oparty jest o rozliczenie minutowe (CPM). Opłata naliczana jest za każdą minutę dialogu w rozliczeniu sekundowym. Dlatego nasze rozwiązanie jest przyjazne zarówno dla wielkich, jak i średnich firm.

Koszt jednej minuty rozmowy voicebota z potencjalnym klientem jest co najmniej o 50% niższy od rozmowy prowadzonej przez prawdziwego konsultanta.

Jakich zadań podejmuje się voicebot?

Bot telefoniczny oparty na Platformie Omni-Chatbot znajduje liczne zastostosowania
w obsłudze klienta:

Identyfikacja klienta oraz usługi, której sprawa dotyczy
Autoryzacja klienta
Informacja o kwocie faktury oraz terminie płatności
Prolongata – przedłużenie terminu płatności
Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty w systemie
Zdjęcie windykacyjnej blokady połączeń wychodzących
Zdjęcie windykacyjnej blokady połączeń wychodzących
Umawianie spotkań oraz rezerwacje terminów
Windykacja zaległych należności
Aktywacja oraz dezaktywacja roamingu
Aktywacja oraz dezaktywacja roamingu
Weryfikacja leadów sprzedażowych

Zainteresowany voicebotem?
Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz!

    });