BOTy generują leady!

OCP może wykonywać tysiące połączeń jednocześnie, weryfikując potrzeby klientów i filtrując tylko te kontakty, dla których wskazany jest kontakt ze strony handlowca. Co więcej każdy odwiedzający Twoją WWW może być zaangażowany w rozmowę, która finalizowana jest zebraniem danych kontaktowych, materiałów do oferty czy nawet przyjęciem zamówienia.

Weryfikacja leadów

Platforma OCP może zarówno obdzwaniać potencjalnych klientów oraz weryfikować ich potrzeby, jak i udzielać wstępnych informacji wszystkim zainteresowanym. W momencie wykrycia intencji o zamiarze zakupu – przełączy rozmowę do konsultana.

Umawianie spotkań

Dzięki robotyzacji tej czynności klienci maja dostęp do kalendarza 24 godziny na dobę prze 7 dni w tygodni. Nie oczekują już ani na połączenie, ani w kolejce na infolinii. Rezerwują terminy, zmieniają je lub anlulują. W pełni automatycznie.

Wsparcie sprzedaży

OCP prowadzi rozbudowane dialogi z klientami. Dzięki integracji z systemami wewnętrznymi – dostarcza aktualne informacje w trybie natychmiastowym. Dzięki temu klient ma szybki i komfortowy dostęp do pożądanych informacji.

Pozyskiwanie zgód

Przepisy ochrony danych osobowych rygorystycznie wymagają, by kontakty Twojej organizacji następowały wyłącznie do osób, które wyraziły na to zgodę. Platforma posiada predefiniowane procesy do zbierania zgód na przetwarzania danych osobowych i zgód marketingowych w każdym wymaganym prawem wariancie.

Akwizycja zamówień

Dynamiczne zmiany liczby klientów w krótkim czasie utrudniają Ci optymalne zaplanowanie pracy personelu? Platforma zbiera dane do zamówień w trybie 24/7 w trakcie rozmowy telefonicznej lub dialogu prowadzonego z poziomu komunikatora. Następnie dane w postaci pliku albo poprzez API umieści bezpośrednio w systemie CRM lub innym narzędziu przetwarzającym zamówienia.