Omni-Chatbot LiveChat
Uzupełnienie do nowoczesnego chatbota
Aktualnie chatboty oparte na technologii Platformy Omni-Chatbot potrafią udzielić odpowiedzi na 97% zadawanych pytań. W przypadku kiedy użytkownik nie może uzyskać porządanej odpowiedzi, może połączyć się z realnym konsultantem w formie LiveChata. Rozmowy przeprowadzane pomiędzy użytkownikiem a konsultantem są zapisywane i uzupełniają szeroką bazę wiedzy (tzw. machine learning).
Przeczytaj więcej chatbocie opartym na Platformie Omni-Chatbot
Chatbot na stronie wwwZastosowanie
Machine learning w Platformie Omni-Chatbot
System oparty o sztuczną inteliencję odpowiada na pytania użytkowników. Jeżeli odpowiedzi nie są satysfakcjonujące, to następuje przekierowanie na LiveChat z konsultantem.
Zapis takiej rozmowy zostaje „przyswojony” (indeksowany) przez Platformę Omni-Chatbot. W przyszłości, jeśli inny użytkownik zada podobnie sprecyzowane pytanie, platforma już samodzielnie udzieli odpowiedzi.