Blog

voicebot w windykacji

Voicebot w windykacji: głosowy asystent jako skuteczny negocjator

Sytuacja gospodarcza w Polsce jest coraz lepsza, wzrosły także wynagrodzenia. Ten pozytywny wynik nie przekłada się jednak na spłatę zobowiązań kredytowych i pozakredytowych. Wręcz przeciwnie – wyższe pensje powodują, że zadłużamy się na coraz większe sumy. Część z tych kredytów zostanie spłacona w terminie, o inne będą musieli upominać się windykatorzy. Tradycyjne metody działania: kosztowne,…
Read more

test turinga

Test Turinga: czy maszyna może komunikować się jak człowiek?

Po czym poznajemy, że nasz rozmówca po drugiej stronie słuchawki lub czatu jest człowiekiem? Czy za każdym razem potrafimy odróżnić go od maszyny? Rozwój sztucznej inteligencji już dzisiaj jest tak dynamiczny, że korzystając z chatów, komunikatorów, infolinii różnych firm i instytucji, coraz częściej będziemy mieć problem z określeniem, czy odpowiada nam człowiek czy sprawnie skonfigurowany…
Read more

machine learning we wdrożeniach chatbotow i voicebotow

Machine learning we wdrożeniach chatbotów i voicebotów: w czym może nam pomóc?

W mediach pojawia się coraz więcej informacji dotyczących wykorzystania machine learning we wspomaganiu wdrożeń systemów informatycznych. Wydaje się, że machine learning jest lekiem na całe zło tradycyjnych wdrożeń i że dzięki niemu można znacznie przyspieszyć implementacje oraz zwiększyć ich efektywność bez konieczności zaangażowania dużych ilości wewnętrznych zasobów. Tymczasem prawda jest nieco inna. W zależności od…
Read more

voicebot_w_bankowosci

Voicebot w bankowości: dlaczego będziemy rozmawiać o finansach z głosowymi asystentami?

Aplikacje mobilne, płatności telefonem, niemal całodobowa obsługa klientów w mediach społecznościowych, chatboty coraz precyzyjniej odpowiadające na pytania użytkowników: banki nie wahają się korzystać z najnowszych technologii i kanałów komunikacji. Aby ułatwić życie swoim klientom sięgają po kolejne rozwiązania. Jakie technologie już niedługo staną się wszechobecnym standardem? Wiele wskazuje na to, że popularne będą voiceboty, które…
Read more

Nowoczesne call center

Nowoczesna platforma wsparcia obsługi klienta

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie dla contact centers wielkich firm i instytucji. Ludzie żyją szybko i oczekują również szybkiej komunikacji oraz łatwego dostępu do informacji. Tymczasem prawdziwym utrapieniem konsumentów jest długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem call center lub na odpowiedź mailową z działu obsługi klienta. Stanusch Technologies, jako twórca…
Read more

Voicebot jako przyszłość w obsłudze klienta

Przyszłość należy do voicebotów

Rozwijająca się technologia przynosi coraz to ciekawsze możliwości. Wiele wskazuje, że w ciągu najbliższych kilku lat będziemy świadkami rewolucji w telefonicznej obsłudze klienta. Dziś powoli przyzwyczajamy się do kontaktów z chatbotami w kanale tekstowym, a tu na horyzoncie pojawiają się nowe możliwości – zautomatyzowana obsługa klienta w kanale głosowym. Przyjrzyjmy się możliwościom voicebotów opartych na…
Read more

Wirtualny lekarz

Asystent pierwszego kontaktu, czyli wirtualny lekarz

Wirtualny asystent obsługuje już nie tylko klientów czy petentów. W znacznie ważniejszej roli coraz częściej obsadza go lekarz. Poza wsparciem ich samych, niosą również bezpośrednią pomoc pacjentom. Napędzając przy tym z dużą dynamiką rynek wirtualnych doradców dla medycyny. Rozwiązanie o nazwie Dragon Medical Virtual Assistant, autorstwa firmy Nuance, jest wprowadzeniem do świata wirtualnych asystentów medycznych.…
Read more

Chatboty wspierają branżę finansów

Boty na straży oszczędności

Chatboty oraz voiceboty dbają nie tylko o lepsze doświadczenia klientów i szybszą obsługę. Coraz częściej firmy stawiają ich w roli strażników oszczędności. Ich skala może sięgać zawrotnych kwot. Makroskala Korzyści na jakie mogą liczyć przedsiębiorstwa w skali całego świata „ubrała w cyfry” firma Juniper Research. Przy tym, skupiła się na handlu, bankowości oraz opiece zdrowotnej.…
Read more

Wirtualny Urzędnik jako chatbot

Wirtualny urzędnik, czyli chatbot… z urzędowego okienka?

Urzędy nie budzą zwykle zbyt pozytywnych skojarzeń. Głównie ze względu na kolejki, biurokrację czy mnóstwo formalności. Choć nie jest to regułą, wycieczka do urzędu powoduje zwykle grymas na twarzy petenta. A gdyby tak mógłby on załatwić swoje sprawy z dowolnego miejsca i o dowolnej porze? Bez “kursowania” między sekretariatem, licznymi pokojami i stanowiskami. Wirtualny urzędnik to…
Read more

Sztuczna inteligencja w motoryzacji

Wirtualny asystent w aucie – koniec “samotnych” podróży?

Wirtualny asystent głosowy nie jest „zarezerwowany” jedynie dla biznesu, automatyzując komunikację z klientami banków, ubezpieczalni, operatorów telekomunikacyjnych czy e-sklepów. Spory potencjał ich wykorzystania dostrzegli ostatnio czołowi producenci samochodów. W pierwszej kolejności dbają, aby kierowca mógł znacznie szybciej i bezpieczniej skorzystać z potencjału pokładowych systemów infotainment. W drugiej, aby nie czuł się on samotny! To prawdziwa…
Read more